نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 23:38

عملکردافغانستان رو به بهبود است/به دنبال ارائه والیبال زیبا هستیم

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان با ابراز خرسندی از پیروزی برابر بنگلادش گفت: عملکرد بازیکنان افغانستان رو به بهبود است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صبیر نوری پنجشنبه شب در پایان دیدار تیمش مقابل بنگلادش که سه بر یک به سود افغانستان تمام شد، گفت: عملکرد بازیکنان افغانستان بازی به بازی بهبود می‌یابد و نتیجه بهتری می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تیم بنگلادش هم مقابل افغانستان عملکرد خوبی داشت، افزود: با تمرینات خوب توانستیم در این بازی بهتر ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان درخصوص بازی بعدی تیمش، گفت: قزاقستان تیم قوی است ولی به دنبال ارائه بازی خوب هستیم و تلاش می‌کنیم در آن دیدار هم عالی ظاهر شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال افغانستان هم در پایان این مسابقه گفت: سال گذشته در مسابقات آسیای میانه مقابل تیم بنگلادش مغلوب شدیم ولی امروز به پیروزی رسیدیم.

محمد سوباوون وردآک تصریح کرد: با ارائه چند بازی بازیکنان تیمم هماهنگی بهتری نسبت به قبل دارند و امیدوارم در دیدار بعدی نیز این روند ادامه یابد.

تیم ملی والیبال افغانستان در دیدار بعدی برای کسب جایگاه سیزدهم می‌جنگد و بنگلادش نیز برای مقام پانزدهم با هنگ کنگ به رقابت می‌پردازد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466965

مهمترین اخبار ایران و جهان: