نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 10:05

شهیدان رجایی و باهنر با 2 خصیصه برای همیشه جاودانه شدند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهیدان رجایی و باهنر با 2 خصلت برای همیشه جاودانه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین غبارروبی عطرافشانی و بیعت با شهیدان به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای شهر یاسوج که با حضور اعضای شورای اداری استان برگزار شد اظهار کرد: همه باید در مسیر خدمتگزاری به مانند شهیدان رجایی و باهنر حرکت کنیم.

این مسئول در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رمز موفقیت و ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در از خود گذشتن و ندیدن خود و اخلاص در عمل بود آنچه موجب شده این شهدا را مایه عزت بدانیم خدمت بی‌منت به این مردم بزرگ و انقلابی بوده است.

وی با بیان این که که امروز هم باید با همه وجود و آنچه در توان داریم در خدمت مردم باشیم و خود را نبینیم یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت بسیار کوتاه مدیریت خودشان با ساده زیستی و اخلاص در رفتار برای همیشه الگوی مدیریت اسلامی شدند.

این مسئول با تاکید بر این که امروز دولت انقلابی در راس امور قرار دارد این دولت هم می‌بایست به مانند دولت شهیدان رجایی و باهنر عمل کند یادآور شد: مدیران بدانند که اخلاص در عمل رمز موفقیت آنها خواهد بود.

وی با تشریح برخی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان یادآور شد: اگر امروز در خاورمیانه و آسیای غربی و در نقاط مختلف عالم می‌درخشیم به واسطه جانفشانی شهیدان و اعتقادات و باورهای آنها بوده است.

خزایی حضور مسئولان جمهوری اسلامی در کنار مزار شهیدان را به مناسبت‌های مختلف دارای پیام مهمی دانست و گفت: این حضور نشان می‌دهد که با اعتقاد راسخ و با همه وجود و با تاسی و الگوگیری از شهیدان به فکر خدمت صادقانه به مردم هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465721

مهمترین اخبار ایران و جهان: