نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 22:34

پل چهارم بشار یاسوج زیر بار ترافیک می رود/ ساماندهی پارک های محله

یاسوج_ سرپرست شهرداری یاسوج گفت: پل چهارم بشار یاسوج ظرف ۳٠ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بهرامی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سه اکیپ در راستای تکمیل پل چهارم بشار فعال شده و بتن ریزی اتصال به محور رجا نیز با هدف زیر بار ترافیک رفتن پل بین ۳٠ تا ۴۵ روز آینده رو به تکمیل است.

بهرامی از تحقق بیش از ۲٠ هزار متر مربع روکش آسفالت در مناطق مختلف شهر خبر داد و تصریح کرد: رنگ آمیزی محوری و ترافیکی به طول ۲٠ کیلومتر انجام شد.

بهرامی با بیان اینکه ۲۱ پارک محله و ۹ پارک عمومی در سطح یاسوج داریم، گفت: ساماندهی یک پارک انجام شده و ۲٠ پارک دیگر شهر یاسوج ساماندهی می‌شود.

سرپرست شهرداری یاسوج به پرداخت ۴ ماه حقوق پرسنل اشاره کرد و بیان داشت: این پرداخت از محل مالیات بر ارزش افزوده و درآمدهای شهرداری اجرایی شد.

بهرامی از برنامه ریزی برای توسعه محورهای فضای سبز، روشنایی، زیرساختی و اصلاح بلوارها خبر داد و عنوان کرد: چندین طرح توسعه زیرساختی در شهر یاسوج اجرایی می‌شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه توسعه برنامه‌های فرهنگی را داشتیم، عنوان کرد: تحقق برنامه‌های فرهنگی، برپایی موکب ها، فعالیت نخستین جشنواره فرهنگ اقوام و همکاری با بنیاد بین المللی غدیر با اجرای برنامه‌ها نیز از جمله اقدامات محقق شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466865

مهمترین اخبار ایران و جهان: