نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:28

امیدوارم تیم ملی والیبال ایران قهرمان شود

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی گفت: نمی‌توان تیم اول مسابقات مردان آسیا را پیش‌بینی کرد اما امیدوارم تیم ملی ایران قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جیئانگ جیه ظهر پنجشنبه در پایان دیدار تیمش مقابل هند اظهار داشت: فشار زیادی روی بازیکنانم بود و به آن‌ها گفتیم بدون استرس بازی کنند چون خیلی جوان و در حال کسب تجربه هستند.

وی افزود: ارومیه شهر فوق‌العاده‌ای است و هتل و محل اسکان تیم در بافت مرکزی شهر واقع شده و پر از مغازه و مراکز خرید است. مردم ارومیه رفتار محترمانه‌ای با ما دارند و دوست دارند با ما همکلام شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی در پایان تصریح کرد: تیم ملی والیبال ژاپن و ایران قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این تورنمنت هستند و قطعاً به فینال می‌رسند. البته دقیق نمی‌شود قهرمان را پیش بینی کرد اما امیدوارم تیم ملی ایران قهرمان شود.

هرناندا زولفی کاپیتان تیم ملی اندونزی هم در پایان دیدار تیمش اظهار داشت: رفتار تماشاگران ارومیه‌ای واقعاً محترمانه است و بازی مقابل این تماشاگران حس و حال فوق‌العاده‌ای دارد.

وی تصریح کرد: در این دیدار سرویس‌های خوبی زدیم و اعتماد به نفس بالایی داشتیم و پیروز از زمین خارج شدیم. هرچند تیم ملی هند هم در حد و اندازه‌های مسابقات گذشته‌اش ظاهر نشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466421

مهمترین اخبار ایران و جهان: