نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 07:44

وزیر کار: گلستان مستعد سرمایه‌گذاری است +فیلم

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان این‌که نرخ بیکاری در گلستان از متوسط نرخ بیکاری کشور پایین‌تر است، گفت: استان گلستان مستعد سرمایه‌گذاری به ویژه در طرح‌های توسعه تعاونی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید صولت مرتضوی صبح امروز در حاشیه غباروبی مزار شهدا در گفتگو با خبرنگاران گرگان اظهار کرد: برای افتتاح و بازدید از چند پروژه و نظارت بر کار همکاران مجموعه تعاون استان سفری به گلستان داشته‌ایم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: دو سالی که از دولت سیزدهم می‌گذرد اقدامات خوبی در استان گلستان در دست اقدام و اجرا است.

وی بیان کرد: توسعه تعاونی‌ها و رساندن به اهداف ۲۵ از اقتصاد کشور در زمینه تعاون، در دستور کار مسئولان امر قرار داشته که البته نیاز به توسعه، تمرین و تکرار دارد.

 

 

مرتضوی گفت: از موضوعات دیگر اشتغال است که حتماً مورد توجه ویژه مسئولان بوده و بر اساس آمار رسمی ارائه شده نرخ بیکاری در گلستان از متوسط نرخ بیکاری کشور پایین‌تر است که این امر جای امیدواری دارد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان گلستان مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر به ویژه در طرح‌های توسعه تعاونی‌ها در بخش گردشگری طبیعی، گردشگری سلامت و غیره است که این موضوعات هم مد نظر ما است.

وی گفت: امیدواریم با مشورت استاندار و رصد به عمل آمده بخشی از این اهداف و دین خود را در گلستان ادا کنیم.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468421

مهمترین اخبار ایران و جهان: