نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 19:56

پیگیری مطالبات مردمی سفر ریاست جمهوری به شهرستان درمیان

همزمان با سفر رئیس جمهوری به شهرستان مرزی درمیان اهالی برخی روستاها مطالبه‌هایی از آیت الله رئیسی داشتند که فرماندار شهرستان درمیان هم اکنون در حال پیگیری این خواسته های مردمی ست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی سفر ریاست جمهوری به شهرستان مرزی درمیان اهالی روستای تخته جان این شهرستان از آیت الله رئیسی درخواست روشن شدن چاه های کشاورزی این روستا را که سبب خسارت به محصولات کشاورزی شان شده را داشتند.

رئیس جمهوری نیز از فرماندار شهرستان درمیان خواست تا این موضوع را بررسی و تا رسیدن به حل اصولی پیگیری کند که امروز با حضور فرماندار درمیان و جمعی از مسوولان این شهرستان خواسته مردم روستای تخته جان با همراهی رئیس شورا، دهیار و کشاورزان این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی فرجامی فرد فرماندار شهرستان در این جلسه به سفر پرخیر و برکت آیت الله رئیسی و دیدار با مردم دارالتقریب شهرستان درمیان اشاره کرد و افزود: بحمدالله با سفرهای ریاست  جمهوری به استان و شهرستان ها، مشکلات و نارسایی هایی چندین ساله بر زمین مانده بررسی و چاره اندیشی و رفع می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان درمیان در ادامه پس از شنیدن صحبت های شورای  اسلامی ومعتمدان روستای تخته جان دستور پیگیری مسائل ومشکلات را صادر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493565

مهمترین اخبار ایران و جهان: