نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 11:37

ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران آغار به کار کرد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران آغاز به کار کرد و آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل فراجا، ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران آغاز بکار کرده و آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور گسترده هموطنان برای شرکت در پیاده روی اربعین و همچنین بازگشت زائران از کشور عراق و ازدحام جمعیت ستاد گمشدگان آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای ستاد گمشدگان نیروهای مجرب در نظر گرفته شده و تا پایان مأموریت اربعین خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: هموطنانی که به هر دلیلی از خانواده و یا کاروان های زیارتی، فاصله گرفتن یا گم شدن می توانند با مراجعه به ستاد گمشدگان که در پایانه مرزی مهران مستقر است مراجعه و از خدمات فراجا در این خصوص بهره مند شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قبولی زیارت برای تمامی عاشقان ابا عبدالحسین (ع) از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و همراهان به توصیه های پلیس توجه کنند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481121

مهمترین اخبار ایران و جهان: