نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 21:31

زخمی شدن 2 اسرائیلی در قدس اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که دو شهروند اسرائیلی در شهرک «پیسگات زئیف» در شمال قدس اشغالی، با ضربات چاقو به شدت زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی از یک عملیات شهادت‌طلبانه توسط شهروند فلسطینی در شهرک اسرائیلی «پیسگات زئیف» در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش صهیونیستی خبر داد که در پی این عملیات، ابتدا یک شهروند اسرائیلی با ضربات چاقو در این شهرک زخمی شد و وضعیت وی نیز وخیم است.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی لحظاتی بعد خبر داد که در همین شهرک، یکی دیگر از صهیونیستها هم با ضربات چاقو زخمی شده است. منابع صهیونیستی گفتند که این حادثه، جنایی بوده و پلیس در حال تحقیق است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین چندی پیش از یک عملیات جدید فلسطینی در شهرک قدیمی قدس اشغالی با سلاح سرد و زخمی شدن سه شهرک‌نشین خبر دادند. 

در این عملیات، سه شهرک‌نشین صهیونیست، با چاقو در قدس اشغالی مورد حمله قرار گرفتند که هر سه زخمی شدند و نظامیان رژیم موقت نیز خود را بلافاصله به محل رساندند.

 این عملیات در نزدیکی «باب الخلیل» در شهرک قدیمی قدس اشغالی صورت گرفت. یکی از شهرک‌نشینان، از ناحیه گردن، با چاقو زخمی شده بود. نظامیان اشغالگر نیز به سوی یک جوان فلسطینی به اتهام انجام این عملیات، تیراندازی و وی را دستگیر کردند.

    این عملیات در واکنش به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری بود. در جریان این عملیات،  یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح را به اسارت گرفتند.

همچنان دامنه عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی در حال افزایش است و مقامات اسرائیل به شدت نگران ناامنی شهرکهای صهیونیست‌نشین به ویژه شهرک‌های واقع در شمال کرانه باختری هستند.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520821

مهمترین اخبار ایران و جهان: