نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 13:48

هیدج، مشکلی در تامین زمین برای مسکن ملی ندارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه شهر هیدج به لحاظ تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکلی ندارد، گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن قرار گرفته تا تخصیص پروژه برای متقاضیان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا سرداریان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره و اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرار گیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه افزود: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند. 

وی با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ  تامین زمین مشکلی نداریم و دست مان باز است،گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد ۴۵۰ واحد مسکونی تامین شده است. 

سرداریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه‌ها با برنامه‌ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند، تاکید کرد: در مرحله تامین زمین هستیم و به زودی یک سایت ۷۰ هکتاری تملک خواهد شد و افراد جامانده تخصیص پروژه می‌شوند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501465

مهمترین اخبار ایران و جهان: