نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 18:04

نقش ویژه مدیران مدارس در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: مدیران مدارس نقش ویژه‌ای در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در همایش ملی مدیران مدارس کشور با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت نیروی انسانی کشور اظهارداشت: متولیان آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای به عینیت رساندن اهداف در مدارس که کانون اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش هستند تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در ادامه نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف مورد نظر نظام تعلیم و تربیت را دارای اهمیت ویژه برشمرد و گفت: طی سال‌های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف نظام در قالب جنگ ترکیبی مورد توجه بیگانگان قرار گرفت که این جنگ ترکیبی شامل به کارگیری انواع مختلف تعرض‌ها بود که در قالب فعالیت‌های رسانه‌ای و دیپلماسی و تحریم‌های اقتصادی در حال اجرا است. 

وی افزود: دشمن سعی دارد تا با ایجاد تفکر محرومیت نسبی در اقشار مختلف جامعه و با استفاده از تبلیغات متعدد، فضایی را به وجود آورد که تمام اقشار جامعه احساس نارضایتی کنند که این پروژه شوم با بصیرت و هوشیاری ملت ایران با شکست مواجه شده است. 

رفیعی جعل تاریخ برای نوجوانان و عدم انعکاس و تحریف تاثیر موفقیت‌ها و اقتدار نظام اسلامی را از ابزارهای دیگر دشمنان بر شمرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان جنگ روایت‌ها، هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی، استفاده از عناصر مختلف هویت ایرانی مانند زنان و اقوام مختلف برای ایجاد اختلاف و ترویج خشونت در جامعه را برخی از تکنیک‌های دشمن دانست که با شکست مواجه شده است.

وی اظهار داشت: به دنبال رویکرد پیش گرفته شده توسط دشمن، آموزش و پرورش بار دیگر به عنوان سنگری برای مبارزه با این تعرض‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفته است به طوری که معلمان و مدیران در خط مقدم این جنگ قرار دارند و امیدواریم در کنار هم بتوانیم به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501665

مهمترین اخبار ایران و جهان: