نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 09:13

قدردانی رئیس جمهور از عملیات روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های خراسان رضوی در یکسال اخیر

رئیس جمهور از عملیات روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های خراسان رضوی در حدود یک سال اخیر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله رئیسی در دیدار مدیران استان خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: این ۱۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده های استان خراسان رضوی در حدود یک سال اقدام بزرگی است و جای تشکر دارد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد زائران در دهه آخر صفر امسال از جاده های خراسان رضوی به مشهد آمدند و راه های زمینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یعقوبعلی نظری ادامه داد: باتوجه به فرسودگی راه های استان خراسان رضوی یک اقدام تحولی در این حوزه برنامه ریزی شد و ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های استان روکش آسفالت شد؛ این اقدام معادل ۶ برابر میانگین بهسازی راه ها در دوره های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ادامه این حرکت تحولی در بهسازی راه های استان خراسان رضوی هستیم چرا که در این حوزه عقب ماندگی های قبلی را باید با سرعت بیشتری جبران کنیم.

استاندار خراسان رضوی توضیح داد: این موضوع مصوبه سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی بود و حوزه عمرانی همه تلاش خود را به کار گرفت تا با یک حرکت رو به جلو کاری جهادی را رقم بزند.

نظری تلاش حوزه عمرانی استان و راهداری و حمل و نقل جاده ای را در این زمینه ارزشمند خواند و گفت: هدف گذاری انجام شده این است که تا ۳ هزار کیلومتر از جاده های استان روکش آسفالت و لکه گیری شوند تا میانگین کیفیت راه های خراسان رضوی رشد قابل توجهی داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501221

مهمترین اخبار ایران و جهان: