نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:39

نوجوانان اسکیت‌باز قم نایب قهرمان مسابقات کشوری شدند

مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری با نایب قهرمانی نوجوانان اسکیت‌باز قمی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی (اینلاین هاکی) در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در  بخش پسران با هدف توسعه اسکیت هاکی و نیز افزایش انگیزه ورزشکاران و اسکیت سوران، در روزهای 8 و 9 شهریور ماه به میزبانی قم برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، با حضور 21 تیم در 3 رده سنی همراه بود که در رده سنی نونهالان تیم ایران زمین اصفهان مقام اول، تیم انقلاب تهران مقام دوم و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش نوجوانان نیز تیم ام دات آر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آکادمی اسکیت قم عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.

همچنین در بخش جوانان نیز تیم ام دات آر قهرمان این مسابقات شد و تیم پوریای ولی ورامین مقام دوم و تیم آکادمی اسکیت قم نیز عنوان سوم را از آن خود کردند. 

گفتنی است این دوره از مسابقات در آکادمی اسکیت قم واقع در دهکده فرهنگی ورزشی شهید شهناززاده که مختص اسکیت هاکی است برگزار شد و در حاشیه این مسابقات علیرضا نصیری نایب رئیس فدراسیون اسکیت و سرپرست انجمن اسکیت هاکی کشور از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480165

مهمترین اخبار ایران و جهان: