نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:11

۱۸۵ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف محموله ۱۸۵ کیلویی تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ هادی کیانمهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه جایی محموله مواد افیونی توسط ۲ قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خود، قاچاقچیان مواد مخدر را در حال تردد در یکی از معابر شهرستان شناسایی کرده و تحت پایش و کنترل خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین افزود: در نهایت خودرو و موتورسیکلت سوداگران مرگ در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف و ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی مواد افیونی، مقدار ۷کیلو تریاک از موتور سیکلت و ۱۷۸ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک نیز از خودرو کامیون کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: مأموران پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان و مقابله با سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و اجازه نخواهند داد جامعه جولانگاه هنجارشکنان و مخلان آسایش مردم باشد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471465

مهمترین اخبار ایران و جهان: