نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 14:32

امام جمعه زنجان: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ بزرگترین سرمایه یک جامعه‌ نیروی انسانی آن جامعه است، بنابراین در راستای افزایش آن اقدامات لازم را باید انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دومین جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه نشستن در این جلسات ذاتا مسوولیت‌آور است، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه یک جامعه‌ نیروی انسانی آن جامعه است بنابراین در راستای افزایش آن باید اقدامات لازم را انجام داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی برای دانش‌آموزان گفت: این اردوها بسیار اهمیت دارد چرا که باعث تخلیه هیجانی دانش‌آموزان می‌شود.

وی اضافه کرد: بهتر می‌شود اگر مشاورانی هم در کنار برگزاری اردوهای تربیتی به عنوان ناظر حضور داشته باشند تا از نقطه نظراتشان در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های تربیتی و آموزشی استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود یک کارگروهی تشکیل شود تا کاستی‌ها در کارگروه به طور ویژه بررسی شود، افزود: توصیه می‌شود که تجربیات سایر استان‌ها شناسایی و در راستای تقویت نقاط قوت خود بهره‌مند شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491321

مهمترین اخبار ایران و جهان: