نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 22:51

حادثه رانندگی حوالی هشتگرد کشته و زخمی بجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان البرز از واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در لاین جنوبی آزادراه «کرج قزوین» حوالی پل هشتگرد خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ساعاتی گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودرو در لاین جنوبی آزادراه «کرج قزوین» به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس راه در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو ال ۹۰ به دلیل ناتوانی راننده‌اش در کنترل وسیله نقلیه دچار واژگونی شده که یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۴ نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه به مرکز درمانی منتقل و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

سرهنگ کرمی در پایان عدم رعایت سرعت مطمئنه را یکی از مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات رانندگی اعلام کرد و گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم که با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492021

مهمترین اخبار ایران و جهان: