نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 23:34

مدیر جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران فردا معارفه می‌شود

پیگیری خبرنگار فارس از تغییر مدیریتی در فراگیرترین نهاد دولتی در مازندران خبر می‌دهد و بر این اساس محمدعلی نیک‌‌بخت وزیر جهادکشاورزی در حکمی بابک مومنی را به سمت رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،محمدعلی نیک‌‌بخت وزیر جهادکشاورزی در حکمی بابک مومنی را به سمت رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران منصوب کرد.

قرار است فردا معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران در این سازمان برگزار شود.

بابک مومنی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور مازندران و گزینه پیشنهادی وزیر جهادکشاورزی برای انتصاب در سازمان جهادکشاورزی مازندران با تأیید این خبر گفت: بر طبق اعلام وزارتخانه قرار است فردا صبح معارفه اینجانب به عنوان رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران انجام شود.

با این انتصاب حسن عنایتی رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران از این سمت تودیع می‌شود.

از هفته‌های گذشته زمزمه تغییر مدیریتی فراگیرترین سازمان دولتی در استان مازندران مطرح شده بود که منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران در هفته گذشته پاسخ به سوالی درباره تغییر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تغییرات بر عهده نماینده عالی استان است و نمایندگان تنها نظرات مشورتی می دهند و خیلی وقت است استاندار به دنبال تغییرات است و خیلی وقت پیش قرار بود این اتفاق بیفتد و اکنون شنیده‌ها بر این است که قرار است انجام شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531121

مهمترین اخبار ایران و جهان: