نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 21:09

تمهیدات لازم برای اسکان زوار اربعین اندیشیده شده است

مریوان- مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و خدمات‌دهی به زوار در راه برگشت از کربلای معلی به استان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

وی افزود: تمام تأسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و… که در مسیر برگشت کاروان‌های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائران به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مهرزاد عنوان کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین، از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به صورت مستمر بازدید به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی از نظر اسکان و پذیرایی از زائران در سطح استان و خصوصاً مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز بتوانیم از زائران حسینی در راه برگشت، به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489265

مهمترین اخبار ایران و جهان: