نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 18:30

برگزاری اولین همایش محافظت از کودکان در فوتبال

اولین همایش محافظت از کودکان در فوتبال کشورمان برگزار شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین همایش محافظت از کودکان در فوتبال امروز با همت هیات فوتبال خراسان رضوی با تدریس احسان محمدی(رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال) و محمد کاظم واعظ موسوی(بنیانگذار علم روانشناسی ورزش ایران و رئیس کمیسیون روانشناسی ورزش کمیته ملی المپیک) برگزار شد.

احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد برگزاری این همایش، اظهار داشت:  برای اولین بار در کشور موضوع حفاظت از کودکان که از موضوعات راهبردی فوتبال امروز است، مورد تاکید قرار گرفته. اگر می‌خواهیم فوتبال و فوتبالیست حرفه ای داشته باشیم، باید برخی اصول و حدود را رعایت کنیم.

وی افزود: حفاظت از کودکان از تاکیدات ویژه ساختارهای بین المللی و فدراسیون فوتبال است. خانواده مهمترین ساختار حفاظت و صیانت از فرزند و پوسته مطمئن، قابل اتکا و اعتماد برای کودک، خانواده است که با رفتارهای پیشگیرانه از فرزند خود حفاظت می‌کند و پس از خانواده مربیان، معلمان، مدیران و...هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر می‌خواهیم فرزندمان در رشته ورزشی فوتبال حرفه ای عمل کند باید آموزش ببینیم و در مسیر آگاهانه حرکت کنیم. امید است این جلسه مفید واقع شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490221

مهمترین اخبار ایران و جهان: