نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 21:30

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل خبر داد.

رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای عمل به دستورالعمل مرتبط با عفاف و حجاب در استان اردبیل برای نخستین بار در این استان، نمایشگاه تخصصی با موضوع عفاف و حجاب با عنوان مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بر پا شد.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه مصادف با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس انجام شده بازدید از این نمایش ۴ تا ۷ مهرماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر برای برای عموم مردم آماده شده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ارایه دستاوردها و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در استان اردبیل بوده و تعدادی از تولیدکنندگان و ارایه کنندگان محصولات عفاف و حجاب اعم از تولیدات مرتبط با البسه، کیف و کفش  و ... و فعالیت های فرهنگی دیگر در غرفه‌های این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

باقلاچی تصریح کرد: در کنار ارایه تولیدات، برگزاری نشست‌ها و تبادل نظر و بحث در حوزه عفاف و حجاب در غرفه های فرهنگی برگزار می‌شود تا مورد استفاده عموم مردم،کودکان و نوجوانان و جوان و خانواده‌ها قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مقرر شده که در طول برگزاری نمایشگاه این نشست‌ها به همت قرارگاه فرهنگی  و اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: برای سال‌های بعد امید داریم که دستگاه های مرتبط با این نمایشگاه همچون اتاق اصناف و اداره صمت و دستگاه‌های  فرهنگی مطالبات مردم را جمع‌بندی کرده و در راستای برطرف‌سازی کمبودها و تحقق این مطالبات در سال‌های آتی قدم برداریم.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518221

مهمترین اخبار ایران و جهان: