نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 20:01

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور: نقد باید منصفانه و در جهت پیشبرد بهتر امور باشد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به اینکه نقد باید منصفانه باشد، گفت: رسانه‌ها باید شفاف‌سازی کنند و در کنار نکات منفی نکات مثبت را هم نشر دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام مجید سماواتی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور برگزار شد اظهار کرد: مردم شهر را از نگاه خبرنگار می‌بینند از این رو دقت نظر شما خبرنگاران در اولویت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور افزود: خبرنگاران باید اخبار مثبت کار کنند زیرا امید و نشاط نیاز امروز جامعه است بنابراین برخی خبرها کمرنگ‌تر باشد بهتر است.

وی ادامه داد: خبرهایی که ایجاد رعب و وحشت می‌کند، اخباری که روحیه و احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند را باید در نظر بگیرید که با حساسیت کمتری روی آن ها کار شود.

حجت‌الاسلام سماواتی بیان کرد: در حوزه فرهنگی برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه‌های مختلف در حال اجراست که بازنشر آن به عهده خبرنگاران است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به اینکه نقد باید منصفانه باشد، تصریح کرد: مسئولان باید معظلات اجتماعی منطقه را بدانند و بشناسند اما نقد باید در جهت پیشبرد بهتر امور انجام شود.

وی تشریح کرد: در بحث اربعین شور و نشاط توسط رسانه‌ها افزایش می‌یابد البته اگرچه حضور مردم در حماسه اربعین حداکثری است اما حضور مردم در اجتماع حسینی باید دیده شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: در حوزه مسئولان ، عملکرد آن ها بسیار مهم است البته اختلاف سلیقه با نگاه مثبت در شهر نیشابور وجود دارد و به رشد برنامه‌ها در شهر کمک می‌کند. بنابراین رسانه‌ها باید شفاف‌سازی کنند و در کنار نکات منفی نکات مثبت را هم نشر دهند.

پایان پیا

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438865

مهمترین اخبار ایران و جهان: