نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 09:36

شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفر از خراسان جنوبی در رقابت های قرآنی اوقاف

بیرجند_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از هفت منطقه استان در بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرویز بخشی پور شب چهارشنبه در همایش لبیک یا قرآن و آئین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند اظهار داشت: این جلسه به منظور افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از هفت منطقه استان برگزار شده است، تصریح کرد: خراسان جنوبی نخبگان قرآنی فراوانی داشته و امیداست در این دوره نیز شاهد موفقیت و درخشش این نخبگان در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه این دوره مسابقات از ۱۹ تا ۲۰ مردادماه برگزار و ۱۵۶ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، بیان داشت: تعداد ۱۲ نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت و در کنار این مسابقات بحث پوشش لبیک یا قرآن را در دستور کار است.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: دشمن امروز برای ضربه زدن به مسلمانان با هجمه به قرآن قصد دارد تا به هدف خود برسد اما باید بداند قرآن این کتاب آسمانی همیشه موجب هدایت انسان‌ها بوده و خواهد بود.

وی از همه مردم خواست تا در این پویش شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435065

مهمترین اخبار ایران و جهان: