نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 18:04

بسیج فرهنگیان اهانت به قرآن را محکوم کردند

بسیج فرهنگیان استان مرکزی با صدور پیامی توهین به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بسیج فرهنگیان استان مرکزی با انتشار بیانیه‌‌ای اقدام دولت سوئد و دانمارک در صدور مجوز جسارت به ساحت قرآن‌ کریم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در ایام سوگواری سید و سرور شهیدان‌، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)‌، شاهد بودیم عوامل شیطانی در کشور سوئد و دانمارک برای چندمین بار، به کتاب نورانی و انسان‌ساز «قرآن کریم» جسارت کردند.

این بیانیه می افزاید: این کتاب الهی و پرفروغ که سراسر کلام نورانی خداوند منان و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها بوده و به دست آخرین پیامبر، حضرت محمد مصطفی‌(ص)، برای هدایت بشریت هدیه شده، مورد بی‌احترامی قرار گرفته و توسط شیطان صفتان و با حمایت دولت سوئد و دانمارک و پلیس مزدور آنان به آتش کشیده و نسبت به مقدسات مسلمانان توهین و رذالت صورت گرفت و شک نداریم که این حرکت سخیف با حمایت سردمداران صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی آنان صورت پذیرفته و هرگز عظمت عزای حسینی و وحدت مسلمانان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی بار دیگر چهره رذیلانه خود را در نگاه عزاداران حسینی و با اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم، توسط عناصر افراط گرا و تندرو، مجاز شمردند.
در این بیانیه آمده است: بار دیگر کفار و مشرکان مدعی احترام به حقوق بشر بر آن شدند تا عجز و شکست خود از مسلمانان و رهروان قرآن کریم را با حرکتی سخیف، غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرانسانی سرپوش گذارند. اما کفارِ پیرو صهیونیسم، از جمله سردمداران رژیم سوئد و دانمارک با آزادسازی توهین به مقدسات مسلمانان عالم در واقع حکم مقابله همه جانبه مسلمانان عالم را با تمامی مظاهر کفر که رأس آن دول منحوس غربی هستند، صادر کردند.

همه مسلمانان و آزادیخواهان عالم این اقدام ننگین و بی‌شرمانه دولت خبیث سوئد و دانمارک را ناشی از استیصال آنان از رواج بی‌سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می‌دانند و از همه دولت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان در‌خواست می‌شود که در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم راهپیمایی‌های را ترتیب بدهند و از دولت‌های متبوع خود بخواهند که روابط اقتصادی و دیپلماتیک با سوئد و دانمارک را قطع کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406421

مهمترین اخبار ایران و جهان: