نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 13:09

سیلاب خساراتی به بخش فین وارد کرد

بدنبال بارش باران شدید باران و بروز سیلاب، بخش فین و منطقه قطب آباد در شمال شهرستان بندرعباس دچار خساراتی شده اند و برق و آب این مناطق نیز قطع شده است.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی دو روز اخیر بارش شدید باران و بروز سیلاب در منطقه شمال هرمزگان بخصوص در شهرستان حاجی آباد و منطقه فین و قطب آباد را داشته ایم که خساراتی به دنبال داشته است.

به گفته وی، بارش شدید باران و سیلاب در حاجی آباد سبب قطع 30 تیر برق و آسیب به گلخانه های کشاورزی شده و در منطقه فین نیز از شب گذشته شاهد خساراتی به شبکه برق بوده ایم بطوری که با وجود تلاش ها اما هنوز برق برخی مناطق قطع است و بدنبال آن شبکه آب نیز قطع شده که یگان های امدادی در تلاش برای برقراری شبکه برق منطقه هستند.

حسن زاده همچنین از انسداد مسیرهای روستایی در منطقه فین نیز خبر داد و عنوان داشت: در منطقه دشت کوران شاهد طغیان رودخانه کُر هستیم که امدادرسانی به روستاهای آن سوی رودخانه را دچار اختلال کرده و به محض فروکش کردن سیلاب رودخانه، یگان های امدادی و تعمیراتی شبکه برق به دشت کوران نیز اعزام می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تأکید کرد: بدلیل گرمای بالا در منطقه، تمامی تلاش ها برای اتصال سریعتر برق و شبکه آب در جریان است و امیدواریم تا غروب امروز بتوانیم برق بیشتر این مناطق را برقرار کنیم.

به گزارش فارس، طی دو روز اخیر هشدار نارنجی نیز در هرمزگان صادر شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436821

مهمترین اخبار ایران و جهان: