نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 15:32

۶۷ درصد صهیونیست‌ها نگران آغاز جنگ داخلی در اسرائیل هستند

۶۷ درصد از شهرک نشینان صهیونیست ساکن در فلسطین اشغالی نگرانی خود را نسبت به خطر احتمال آغاز جنگ داخلی در این رژیم ابراز داشته‌اند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد 67 درصد از ساکنین اراضی اشغالی نگران آغاز جنگ داخلی در اسرائیل هستند.

براساس نتایج نظرسنجی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، 67 درصد از ساکنین فلسطین اشغالی نسبت به احتمال آغاز جنگ داخلی در این رژیم ابراز نگرانی کرده‌اند.

در این بین 56 درصد از حامیان جناح راست به رهبری بنیامین نتانیاهو و ائتلاف حاکم نسبت به خطر جنگ داخلی ابراز نگرانی کرده‌اند.

این در حالی است که در جناح مقابل، 85 درصد از طرفداران جریان مخالف نتانیاهو که در این نظرسنجی مشارکت داشته‌اند بر این باورند که خطر جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی بسیار جدی و نگران کننده است.

اعتراضات مخالفین اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو در فلسطین اشغالی از روز شنبه وارد بیست و هشتمین هفته پیاپی خود شده است.

ادامه راهپیمایی‌های اعتراضی در خیابان‌های سراسر فلسطین اشغالی در شرایطی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در جریان گفتگوی تلفنی خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلان دارد که قصد دارد در هفته جاری روند تصویب لایحه اصلاحات قضایی را که مخالفین از آن با عنوان "کودتای قضایی" یاد می‌کنند را در پارلمان اسرائیل به تصویب برساند.

انتهای پیام/+

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1370465

مهمترین اخبار ایران و جهان: