نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 14:01

هیچ مجوزی برای حضور بانوان در ورزشگاه تبریز دریافت نکرده ایم

تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.

علی خاکی زاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تکذیب خبر انتشار یافته در خصوص صدور مجوز برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، افزود: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به همراه دیگر نهادهای ذیربط در حال بررسی شرایط و امکان حضور بانوان علاقه مند به ورزش فوتبال در ورزشگاه یادگار تبریز هستند ولی تا به این لحظه هیچ نامه و مجوزی در این باره به هیئت فوتبال ارسال نشده است.

ساعاتی قبل در خروجی برخی سایت‌ها، خبری مبنی بر حضور زنان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در پنج ورزشگاه به ترتیب یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مخابره شد که این موضوع توسط هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی تکذیب شد.

گفتنی است، پیش از این محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج اعلام کرد که با توجه به تاکید AFC برای حضور زنان در دیدارهای لیگ‌برتر به منظور اعتبار بخشیدن به بازی‌ها، خواستار فراهم شدن شرایط لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421565

مهمترین اخبار ایران و جهان: