نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 08:55

یکسال پس از زلزله سایه خوش در چه حالی است؟

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از روند بازسازی منازل مردم در منطقه زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان امروز از روند بازسازی مناطق زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

زندیه وکیلی از مناطق زلزله زده سایه خوش شهرستان بندرلنگه بازدید و از روند بازسازی مناطق زلزله زده مطلع شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان پس از بررسی مراحل بازسازی در روستای زلزله زده سایه خوش، بر لزوم تسریع در روند ساخت منازل مردم و زیرساخت‌های خسارت‌دیده تأکید کرد.

 

وی بر حضور فعال همه نهادهای ذی ربط تاکید و بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان مکلفند با هماهنگی و هم‌افزایی در انجام امور، خدمات و امکانات مورد نیاز برای بازسازی منازل مردم و تأسیسات عمومی را به مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه اختصاص دهند.

زندیه وکیلی اضافه کرد: البته با تمهیدات استاندار و پای کار بودن همه دستگاه های متولی روند بازسازی، مطلوب و سرعت گرفته است.

زندیه وکیلی همچنین با حضور در جمع مردم این منطقه پس از استماع مطالبات آنها در خصوص آب شرب، روشنایی معابر و تسهیلات، دستورات لازم  را برای رسیدگی و پیگیری مشکلات مطرح شده صادر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364921

مهمترین اخبار ایران و جهان: