نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 11:40

نایلکس رکابی با دوام از کجا بخریم؟

اگر شما هم برای فروشگاه و مغازه خود به این نوع پلاستیک ها نیاز دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اغلب مردم نایلون و نایلکس‌ها را به عنوان کیسه‌های پلاستیک شفاف موجود در میوه فروشی‌ها و سوپر مارکت ها می‌شناسند. اما باید گفت این محصول دارای انواع و اقسام گوناگونی است. یکی از پر کاربرد ترین انواع پلاستیک، نمونه نایلون و نایلکس دسته رکابی است. اگر شما هم برای فروشگاه و مغازه خود به این نوع پلاستیک‌ها نیاز دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا مطالبی راجع به تولید، چاپ، خرید و قیمت نایلکس رکابی بیان خواهیم کرد که به شما در انتخاب محصول مورد نظرتان کمک خواهد کرد.

نایلکس دسته رکابی چیست؟

پلاستیک رکابی از مهمترین تولیدات در زمینه نایلکس است. به گونه‌ای که طبق آمارهای گرفته شده موارد استفاده از نایلکس دسته رکابی به مراتب بیشتر از نایلکس‌های دیگر است.

این نایلکس‌ها، کیسه‌های دسته داری هستند که در انواع و اقسام طرح‌ها تولید می‌شوند. موارد استفاده از نایلکس بیشتر از سایر انواع کیسه‌های پلاستیکی است.

برای خرید نایلکس رکابی با دوام و اطلاع از قیمت نایلکس رکابی به سایت پلاست پرهام مراجعه کنید و با اطلاع از کیفیت و قیمت مناسب محصولات با اطمینان خرید کنید.

از کیفیت نایلکس غافل نشویم

همانطور که می‌دانید در انتخاب هر محصولی کیفیت آن نقش بسیار مهمی دارد و همیشه استفاده از محصولات با کیفیت رضایت بخش‌تر است. در استفاده از محصولی مانند نایلکس نیز کیفیت بالای محصول بسیار مهم است. تولید با کیفیت در کارخانه تولید نایلکس دسته دار کمک شایانی به صادرات نایلکس رکابی برای به دست آوردن بازارهای خارجی می‌کند. استحکام و مقاومت این محصول به سه عامل اصلی بستگی دارد.

مواد اولیه: مواد اولیه‌ای که در تولید نایلکس به کار می‌رود، نقش بسیار مهمی در تعیین کیفیت آن دارد. همانطور که اشاره شد مواد اولیه‌ی نایلکس شامل ۸۰ درصد پلی اتیلن سنگین و ۲۰ درصد پلی اتیلن سبک است که استفاده از پلی اتیلن سبک، باعث براقیت بیشتر، دوخت بهتر و لطافت بالاتر محصول می‌شود.

نوع دوخت: نوع دوختی که در تولید نایلکس به کار می‌رود عامل بسیار مهمی است و بر میزان استحکام آن تأثیر به سزایی دارد. دوخت مناسب و با کیفیت از پاره شدن نایلکس جلوگیری می‌کند.

دستگاه تولید: بهترین دستگاه برای تولید نایلکس، دستگاه سه لایه است که می‌تواند محصول بسیار با کیفیتی را تولید کند. در این میان دستگاه برش، دوخت، چاپ و پانچ نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. برای چاپ نایلکس‌های تبلیغاتی از دستگاه چاپ هلیو و فلکسو استفاده می‌کنند که چاپ هلیو باعث چاپ بسیار با کیفیتی می‌شود و چاپ را تا ۸ رنگ انجام می‌دهد. در چاپ فلکسو نیز عمل چاپ تا ۶ رنگ انجام می‌گیرد.

فرق بین نایلون و نایلکس از نظر ظاهری چیست؟

فرق بین نایلون و نایلکس در ظاهر این است که نایلون شفاف و براق و نرم است ولی نایلکس خشک و مات. در تولید، نایلکس را می‌توان با ضخامت بسیار کم و فوق العاده نازک که تعداد هر برگ در یک کیلو زیاد است تولید کرد اما برای نایلون به این راحتی نمی‌توان جنس نازک تولید کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073721

مهمترین اخبار ایران و جهان: