نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 09:55

مجاهدت های نیروی انتظامی مصداق امر به معروف است

بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مجاهدت‌هایی که نیروی انتظامی در امور مختلف بر عهده دارد در واقع مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی جمعه شب در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جایگاه نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جایگاه ویژه و حافظ جان، مال، ناموس مردم و نظم در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان‌کرد: اقدامات و مجاهدت‌هایی که نیروی انتظامی در امور مختلف بر عهده دارد در واقع مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است و از طرف دیگر حفظ هویت جامعه با تلاش بزرگواران نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

عبادی ادامه‌داد: خنثی کردن اقسام فتنه‌هایی که دشمنان به وجود می‌آوردند بی شک برای نیروی انتظامی هزینه‌هایی به همراه دارد.

وی با اشاره به موضوع انصاب فرماندهی جدید انتظامی خراسان جنوبی گفت: لازم مدیریت، جا به جایی هما است و همه جای ایران مناسب برای خدمت گذاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه منظور از همه فعالیت‌ها رضای خداوند است، یادآور شد: بعد از رضایت پروردگار در کنار آن گره گشایی از امور مردم و کسب رضایت فرمانده اصلی یعنی حضرت اما امام عصر (عج) مد نظر است.

گفتنی است امروز سردار شجاعی نسب به سمت فرمانده جدید انتظامی خراسان جنوبی منصوب و از زحمات سردار فرشید تقدیر خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098565

مهمترین اخبار ایران و جهان: