نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 20:15

۴۰۰۰ مسافر نوروزی در جویبار اقامت کردند

جویبار- فرماندار جویبار با اشاره به سفر ۲۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان گفت: چهار هزار نفر از مسافران در شهرستان اقامت کردند.

کمال رستمعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأمین امکانات برای میزبانی از مسافران در شهرستان افزود: از ۲۷ اسفندماه تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از مسافران نوروزی به این شهرستان سفر و در مراکز مختلف اسکان و اقامت کردند.

وی با اظهار اینکه از مجموع مسافران چهار هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان حداقل یک شب در شهرستان سکونت داشتند، گفت: سه زائرسرا برای میزبانی و اقامت مسافران در شهرستان پیش بینی شده است.

وی گفت: در زائرسرای روستای انارمرز که دارای سقاخانه ای فرهنگی دارد، از ۲۷ اسفند تاکنون بیش از سه هزار نفر اسکان یافتند و در آن برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای قشرهای مختلف از جمله کودکان برنامه ریزی شده است.

رستمعلی یادآور شد: این زائرسرا ۲۸ اتاق و یک حسینیه دارد و در کنار آن یک نانوایی وجود دارد که آرد ویژه برای آن تأمین شده است.

فرماندار جویبار از تدارک چهار مدرسه با ۱۴ کلاس درس برای میزبانی مسافران فرهنگی در شهرستان خبر داد و گفت: برای تأمین نان، نانوایی‌های کشیک نوروزی در شهرستان مشخص و فعال شدند وبه خدمات رسانی مشغول هستند.

وی از فعال بودن کمپ‌های گردشگری و اورژانس در مناطق مختلف برای خدمات دهی به مسافران خبر داد و گفت: تاکنون دو مورد تصادف جزئی در شهرستان رخ داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106721

مهمترین اخبار ایران و جهان: