نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 20:58

اثر مخرب تبلیغات دشمنان بر روی نسل جوان نیاز به توجه جدی دارد

تهران- استاندار تهران گفت: اثر مخرب تبلیغات دشمنان بر روی نسل جوان نیاز به توجه جدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهمیت انجام پژوهش‌های تحقیقاتی اظهار داشت: اثر مخرب تبلیغات هدفمند دشمنان در همه طیف‌ها برای نسل آینده و امروز نیاز به دقت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: وقتی جسم تربیت شوندگان در اختیار مربی قرار می‌گیرد، انتظار سلامت داریم و اگر هدف روح تربیت شوندگان باشد، انتظار بالا بردن و عظمت‌بخشی به روح متربی را داریم و تعلل در هر دو مورد جای اشکال دارد.

استاندار تهران عنوان کرد: آنچه به عنوان اهداف مقدس جمهوری اسلامی در امر تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده، نیاز به برآورد دارد تا بسنجیم که در چه جایگاهی قرار داریم و به عنوان امر بدیهی ممارست، تلاش و استمرار در امر تربیت مهم است.

فخاری سپس گفت: امید است به سمتی برویم که به عنوان قدرت نرم در نظام جمهوری اسلامی و برای اهداف بلندمدت از این فرصت و مزیت بهره لازم را ببریم، ضمن اینکه در کنار تربیت شوندگان پرورش معلمان و مربیان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: امید است روزی به عنوان آرزوی امت اسلام، شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری، الگوسازی و تمدن‌سازی جامعه بشریت از مسیر مربیان و معلمان محقق شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067121

مهمترین اخبار ایران و جهان: