نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 23:30

افزایش ۴۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل

اردبیل- رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: سهم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

بهزاد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر اساس نیازهای واقعی مناطق با نگاه به توسعه و رشد اردبیل گام به گام مورد ارزیابی بررسی شد، اظهار کرد: سهم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل ۴۲ درصد افزایش یافته و همچنین بودجه عمرانی ۶۳ درصد و بودجه جاری ۳۷ درصد است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از چندین جلسه متوالی، بودجه شهرداری اردبیل با تمام جزئیات ردیف به ردیف و لایه به لایه با حضور تمامی اعضای شورای شهر و مدیران مناطق و سازمان‌ها بررسی و در نهایت بودجه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری اردبیل مصوب شد.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گزاری شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود و شورای شهر نیز با ۵ درصد افزایش که این ۵ درصد صرفاً برای حوزه عمرانی است، سقف بودجه را به ۲ هزار میلیارد تومان مصوب کرد، افزود: در بودجه سال آتی رویکرد عدالت محوری و توانمندسازی محلات کم برخوردار مورد توجه قرار گرفت.

عباس زاده با تاکید بر توسعه شهر به صورت منطقه محوری، تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ بر اساس نیازهای محلات مصوب شده تا تمام اقشار و مناطق از خدمات شهری بهره مند شود.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه سرمایه گذاری شاهد اتفاقات ارزشمند و بزرگی بودیم که در سال ۱۴۰۲ نیز با نگاه ویژه به این موضوع به دنبال افزایش درآمد پایدار برای شهر خواهیم بود و امیدواریم با تصویب بودجه بتوانیم خدماتی شایسته و در شأن شهروندان ارائه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091465

مهمترین اخبار ایران و جهان: