نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 12:03

پلی کلینیک جدید دامغان احداث می‌شود

دامغان- نماینده دامغان در مجلس گفت: بعد از دو سال پیگیری بالاخره پلی کلینیک جدید شهرستان احداث خواهد شد تا بخشی از مشکلات درمان مردم کاهش یابد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بعد از دو سال پیگیری بالاخره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهار هزار متر زمین را به سازمان تأمین اجتماعی واگذار کرد، ابراز کرد: پلی کلینیک جدید دامغان در این زمین احداث و در خدمت مردم درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این پلی کلینیک نیاز درمانی بخش زیادی از مردم و بیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان دامغان را تأمین خواهد کرد، افزود: جلساتی با مسئولان تأمین اجتماعی در همین ارتباط طی روزهای آتی خواهیم داشت و متعاقباً ساخت درمانگاه نیز به تصویب خواهد رسید.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین از تأمین و اختصاص ۴۴ هکتار زمین به ناحیه صنعتی تویه دروار خبر داد و گفت: این ناحیه به واسطه تمرکز صنایع متعددی در زمینه مصنوعات چوبی، سلولوزی و صنایع غذایی، بسیار مستعد تولید و سرمایه گذاری است و لذا ایجاد ناحیه صنعتی می‌تواند یک هسته تولیدی و اشتغال‌زایی در منطقه فعال کند.

علیزاده برمی با بیان اینکه کلنگ این ناحیه به زمین زده شده و ثبت نام اولیه نیز از متقاضیان در حال انجام است، بیان کرد: تمام مجوزهای زیرساختی اعم از گاز، برق، تلفن و … برای این ناحیه صنعتی که در تولید و اشتغال شهرستان دامغان تأثیر بسزایی دارد، اخذ شده است.

وی همچنین از تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه تویه دروار خبر داد و تاکید کرد: اینترنت ۴ جی که در زمره مطالبات مردم بود و در صورت ایجاد ناحیه صنعتی یک الزام و ضرورت محسوب می‌شد نیز به اجرا در آمده و دکل‌های مخابراتی آن ابتدای سال جاری به بهره برداری رسیده است لذا زیرساخت برای توسعه در تویه دروار فراهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090121

مهمترین اخبار ایران و جهان: