نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 13:28

ساخت مجهزترین مرکز درمانی فراجا در اصفهان/ نوسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در دستور کار فراجا

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در انتظامی استان اصفهان از ساخت مجهزترین مرکز درمانی فراجا در این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی فراجا اظهار داشت: امروز به یُمن دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی یکی از مجهزترین مرکز درمانی فراجا در مجموعه انتظامی استان اصفهان را داشتیم.

وی افزود: به دلیل تعداد زیاد نیروهای شاغل و بازنشسته فراجا در انتظامی استان اصفهان و نیاز استان‌های همجوار اصفهان به یک مرکز درمانی مجهز و نیز نیاز به توسعه شاخص‌های درمانی و پیشگیری از بیماری‌ها در این استان لازم بود که چنین مرکز درمانی در این استان ساخته شود که  امروز مقدمات آن فراهم شد.

شرفی با بیان اینکه مرکز درمانی مذکور در ۲۱ هزار مترمربع ساخته می‌شود، گفت: این مرکز، مجهزترین مرکز درمانی فراجا به شمار می‌آید که همه بخش‌های بیمارستانی اعم از مراکز تشخیصی و درمانگاه‌های تخصصی در آن پیش‌بینی شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از ساخت منازل ملکی و سازمانی، ساختمان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات و ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر در محل مذکور خبر داد و افزود: یکی از اهداف فراجا در توسعه مراکز انتظامی نزدیک شدن این مراکز به کانون‌های جمعیتی است تا بتوانیم هم بهترین و سریع‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و هم در زمان‌هایی که نیاز به واکنش سریع ماموران است، اثرگذاری بهتری داشته باشند.

وی در خصوص افتتاح کلانتری ۲۴ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: کلانتری که جزو توافقات فرماندهی انتظامی استان اصفهان و معاونت برنامه و بودجه استانداری اصفهان بود با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان احداث شد و امروز با تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت مهندسی فراجا و تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان شاهد افتتاح آن هستیم که امیدوارم بهره‌برداری از این مرکز انتظامی موجب خیر و برکت و آرامش برای مردم باشد.

 

نوسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در دستور کار فراجا

شرفی نوسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را به عنوان یکی از سیاست‌ها و محورهای طرح تحول این مراکز عنوان کرد و افزود: احداث کلانتری ۲۴ شهرستان اصفهان هم در راستای همین سیاست‌ها احداث شده که می‌تواند هم در راستای حفظ شان و منزلت کارکنان و هم در جهت تکریم ارباب رجوع نقش ایفا می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تکریم مردم و تسریع در خدمت‌رسانی پلیس به مردم را یکی از اهداف فراجا از ساخت کلانتری مذکور دانست و بیان کرد: هدف ما از ساخت این مجموعه در درجه اول این است که مردم هنگام مراجعه به این کلانتری با یک مجموعه خوب و مجهز و با امکانات پیشرفته روبرو شده و خدمات خود را در کمال آرامش و در عین حال با رفتار خوب کارکنان دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف فراجا از احداث کلانتری ۲۴ شهرستان اصفهان نزدیک کردن مراکز انتظامی به کانون‌های جمعیتی و کانون‌های وقوع جرم است و در راستای سیاست‌های پیشگیرانه فراجا این مرکز در این نقطه از جغرافیای شهر اصفهان ساخته شده است.

شرفی کلانتری‌ها را کانون‌های پیشگیری از وقوع جرایم عنوان کرد و گفت: پیشگیری یکی از سیاست‌های اصلی انتظامی است، بنابراین وجود این مرکز و حضور کارکنان ایثارگر در این مجموعه حتماً باعث خواهد شد که در این زمینه مردم عزیز ما بهترین خدمات را دریافت کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: امیدوارم وجود این کلانتری باعث پیشگیری از وقوع جرایم، تکریم مردم، ارائه بهترین خدمات از سوی پلیس و تقویت حوزه‌های عملکردی و تقویت حوزه کُنشی فراجا در شرایط وقوع جرایم شود.

وی تصریح کرد: از همکاران و همرزمان خود در این مجموعه نیز انتظار دارم تا با مردم مهربان بوده و با کسانی که به حقوق مردم تجاوز می‌کنند، مقتدرانه رفتار کنند طوری که با دیدن این کلانتری و اقتدار ماموران حساب دست‌شان آمده و دست از شرارت‌های خود بردارند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033965

مهمترین اخبار ایران و جهان: