نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 09:19

مراسم ۲۲ بهمن در دهدشت با سخنرانی نماینده مردم تهران در مجلس

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در شهرستان با حضور سید محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه هماهنگی جشن بزرگ پیروزی اسلامی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی چهار دهه تحولات فراوانی را پشت سر گذاشت و این تحولات باعث شد تا نهال جوان انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، اما انقلاب راه پرفروغ خود را طی کرده و به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای در همه مباحث بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: این‌ همه مجد و شکوه و عظمت به برکت خون شهداست و امواج طوفنده انقلاب پرتحرک‌تر از گذشته و به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد رسید.

موسوی با بیان این‌که تحرکات اخیر دشمن هجمه وسیعی به افکار ملت آورد اما باز دشمن شکست خورد گفت: بر همه مسئولان فرض است ۲۲ بهمن امسال را متفاوت‌تر از سنوات گذشته برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که ملت در حوادث گذشته مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و با دشمن فهماندند محاسبه او غلط است امسال هم با حضور خود نشان خواهند داد محاسبات دشمن غلط بوده است.

موسوی تصریح کرد: جشن ۴۴ سالگی انقلاب در روز ۲۲ بهمن از میدان سپاه پاسداران آغاز و به میدان مرکزی ختم خواهد شد و سخنران این مراسم سید محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026865

مهمترین اخبار ایران و جهان: