نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 14:42

تمهیدات ترافیکی بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه آخر سال

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: در سنوات گذشته جریان ترافیکی این منطقه متراکم بوده است و برای کنترل ترافیک تمام امکانات بهشت زهرا تجهیز شده است و شبکه معابر تکمیل شده است.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات برای جمعیتی که در این دو روز به بهشت زهرا می‌آیند کفایت نمی‌کند و شهروندان باید همکاری لازم را داشته باشند و از آنها می‌خواهیم تنها به مجموعه مراجعه و فاتحه‌ای بخوانند و آنجا را ترک کنند و از برگزاری هرگونه مراسم پخش نذورات و عزاداری کردن خودداری کنند.

حمیدی گفت: همچنین از شهروندان می‌خواهیم تا از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، پارکینگ‌هایی برای تردد خودروها در بهشت‌زهرا تعیین شده است و از شهروندان می‌خواهیم تا این اقدامات را انجام دهند تا بتواند ترافیکی منظم تر و اتلاف وقت کمتری برای شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به بودن ۲۴ ساعته دربهای بهشت زهرا گفت: توصیه من به شهروندان این است که شب هم به بهشت زهرا مراجعه کنند به لحاظ امنیتی و ترافیکی تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است و هیچ مشکلی برای ورود شهروندان به بهشت زهرا نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح تا بعد از ظهر جمعه زمان پیک حضور شهروندان در بهشت زهرا است و از شهروندان می‌خواهیم اگر در این زمان می‌خواهند به بهشت زهرا مراجعه کنند صبر کافی داشته باشند و اگر می‌توانند در روز پنجشنبه بهشت زهرا مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094721

مهمترین اخبار ایران و جهان: