نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 20:14

فعالیت 78 نمازخانه و مسجد بین‌راهی در زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی را از مطالبات همیشگی مردم دانست و گفت: استان 78 نمازخانه و مسجد بین راهی فعال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام ناصر یوسفی، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در آئین افتتاح پویش «همراهان سفر ایمن» با تاکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدامات قابل توجهی را برای کاهش تصادفات با فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام داده‌ است، ادامه داد: در این راستا ستاد اقامه نماز هم زیرساخت‌هایی را فراهم کرده است.

 رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی را از مطالبات همیشگی مردم دانست و افزود: با اقدامات انجام شده کیفیت و زیرساخت‌های این اماکن طی چند سال اخیر بهبود یافته است.

 وی به فعال بودن ۷۸ نمازخانه و مسجد بین راهی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: این اماکن زیر نظر راهداری و همچنین میراث فرهنگی فعال هستند.

یوسفی به ارزیابی‌های انجام شده توسط این ستاد از مساجد و نمازخانه‌ها اشاره و تصریح کرد: این نظارت‌ها مستمر هستند و در کل نمازخانه‌ها و مساجد که به تازگی احداث شده‌اند وضعیت بهتری دارد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095321

مهمترین اخبار ایران و جهان: