نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 00:56

دهه‌هشتادی‌ها نسل امیدآفرین هستند/شکست نقشه‌های دشمنان نظام

اردستان-معاون فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان گفت: دشمنان گمان می‌کردند که بر باور نوجوانان ما تأثیر گذاشتند اما در خیال خام خود شکست خوردند و دهه هشتادی‌ها نسل امید آفرین کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نم‌نبات شامگاه یک‌شنبه در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت قطب شمال استان اصفهان در اردستان، اظهار داشت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن‌، عترت و نماز استان اصفهان در حال برگزاری است و از مجموع حدود یک میلیون نفری دانش‌آموزان استان حدود ۲۵۰ هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان به مرحله منطقه این مسابقات راه پیدا کرده و از این تعداد نیز حدود دو هزار نفر به مرحله قطبی این مسابقات رسیده‌اند؛ حدود ۶ قطب وجود دارد و اکنون مسابقات قطب شمال در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر به مرحله استانی خواهند رفت، خاطرنشان کرد: با توجه به دو سال شیوع کرونا و تأثیری که بر مباحث آموزشی و فرهنگی داشت، دشمنان گمان می‌کردند که توانستند بر باور نسل جوانان و دهه هشتادی‌ها تأثیر بگذارند اما اینگونه نبوده و دهه‌هشتادی‌ها نسل امید آفرین هستند.

نم‌نبات تصریح کرد: در سال جاری با استقبال زیاد دانش آموزان حدود ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و در صورتی که شرایط مالی و اقتصادی فراهم می‌شد امکان اعزام بیش از این تعداد نیز وجود داشت.

وی بیان کرد: حدود ۲۵ هزار دانش‌آموز در سطح استان اصفهان در سال جاری در مراسم اعتکاف دانش آموزی شرکت کرده‌اند و استقبال زیاد دانش آموزان را نسبت به سال‌های قبل در اعتکاف دانش آموزی شاهد بودیم و بزرگ‌ترین اعتکاف دانش آموزی کشور در اصفهان رقم خورد به طوری که در یک مسجد هزار و ۲۰۰ نفر دانش‌آموز معتکف شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون کشور ما از لحاظ فناوری و برخی دیگر علوم در بین چند کشور برتر دنیا قرار دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امید به دهه‌هشتادی‌ها است، آینده این کشور با وجود دانش آموزانی با ایمان و اعتقاد قوی قطعاً روشن‌تر خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089565

مهمترین اخبار ایران و جهان: