نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:47

مربی پیکان: دروازه‌بانان بازیکنان اصلی امروز بودند/ به قول قلعه‌نویی آخر فوتبال شانس است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بسیار سنگین درگیرانه‌ای را شاهد بودیم اما دروازه‌بانان 2 تیم امروز بازیکنان اصلی بود و نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلال امیدیان پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سنگین درگیرانه‌ای را شاهد بودیم و اول بازی باتوجه به مصدومیت هایی که داشتیم مجبور شدیم تغییر سیستم دهیم اما در نیمه دوم به سیستم قبلی خودمان بازگشتیم. نیمه اول برای ما خوب نبود، چراکه برخی از بازیکنان ما شرایط مسابقه نداشتند. در ادامه بهتر شدیم و با تغییر سیستمی که حسینی ایجاد کرد سوار بر بازی شدیم و توانستیم در نیمه دوم بهتر بازی کنیم. دروازه‌بانان 2 تیم امروز بازیکنان اصلی بود و نقش بسیار مهمی را ایفا کردند. 

وی افزود: بازی کرج زمین سنگینی است و همیشه بازی ها درگیرانه دنبال می شود و اوت های زیادی را که به ذوب آهن دادیم ما را اذیت کرد. همین موضوع خود به خود تیم را عقب می‌برد و تا به خط حمله برگشتن زمان زیادی صرف می شود. به هرحال بازی بسیار مشکلی را داشتیم و امیدواریم در ادامه بازیکنان تیم پیکان بتوانند بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

مربی تیم پیکان در خصوص اینکه نتوانستند در هفته های اخیر نتیجه خوبی را بگیرند گفت: بازی آسان در لیگ وجود ندارد  و همه تیم ها دفاع کردن را یاد گرفته‌اند و به دنبال کسب نتیجه هستند. اوایل می گفتند پیکان تیم دفاعی است اما این چنین نیست و تیم ما فوتبال خوبی را بازی می کند. ما در هفته گذشته با توجه به اینکه نتیجه بازی را واگذار کردیم ولی فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و تنها به دلیل اشتباهات فردی بازی را باختیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بگویند تیم پیکان دفاعی است فقط می توانم بگویم پیکان جزو تیم هایی است که بهترین خط دفاعی را دارد. از نظر فوتبال هم خوب بازی کردیم. یادم می آید زمانی که با قلعه نویی کار می کردم او می گفت آخر آخر فوتبال شانس هم دخیل است و توپ‌های عجیب و غریب در فوتبال باعث می شود نتیجه بازی ها چیز دیگری باشد. ما به همه بازیکنان خودمان اعتماد داریم. به هرحال خیلی سخت است که بتوانیم با یک تیم جوان و کم هزینه کار کنیم.

مربی پیکان افزود: حسینی زمانی هم که در ذوب آهن بود چه زمانی که بازیکن بود و چه زمانی که مربی بود این تیم به موفقیت های خوبی دست یافته است و ردپای حسینی همیشه در ذوب آهن بوده است. در پیکان هم این چنین است و فوتبال خوبی را ارائه می دهیم و در آینده هم به لیگ و هم جام حذفی امیدوار هستیم. 

امیدیان در خصوص برنامه پیکان برای بازیکن سازی اظهار داشت: ما در تیم پیکان بازیکنان با تجربه هم داریم اما این بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران هستند. حسینی به این بازیکنان اعتماد کرد و به آن ها زمان داد. هر مربی باشد یک یا دوبار که نتیجه نگیرد اعتمادش از بین می رود اما حسینی این چنین نیست. تنها چیزی که گریبان تیم پیکان را گرفته است اشتباهات فردی است. مطمئن هستیم این جوانان در آینده حرف برای گفتن خواهند داشت. 

مربی پیکان در پایان درباره زمین مسابقه گفت: ورزشگاه خوب در ایران خیلی کم است و بقیه ورزشگاه ها در یک سطح است و زمین ورزشگاه انقلاب از اول همینجوری بوده و بازی کردن در آن خیلی سنگین است. ما کاری نمی‌توانیم کنیم و نمی‌توانیم از میزبانی استفاده کنیم. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075265

مهمترین اخبار ایران و جهان: