نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 16:08

۱۵۰۰ نهال ایثار در جوار شهدای گمنام قرچک غرس شد

به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری، مراسم غرس نهال ایثار در جوار شهدای گمنام با حضور مسؤولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری، ظهر امروز مراسم غرس نهال ایثار در جوار مزار شهدای گمنام با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی، روسای ادارات و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پارک جنگلی برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته منابع طبیعی و درختکاری، اظهار کرد: امروز همچون سال‌های گذشته گرد هم جمع شدیم این روز مبارک را با کاشت درخت جشن بگیریم.

وی گفت: شرایط زندگی امروز با توجه به مشکلات زیست‌محیطی نیازمند توجه ویژه به کاشت درخت و منابع طبیعی است و اگر به مشکلات زیست‌محیطی رسیدگی نشود برای آیندگان مشکلاتی ایجاد می‌شود.

شهردار قرچک افزود: از مردم قرچک تقاضامندم که در پویش درختکاری که توسط مدیریت شهری برگزار کرده، شرکت کنند و برنامه ویژه‌ای برای شهروندان جهت کاشت درخت در منازل پیش‌بینی‌شده است.

خرمی شریف با بیان اینکه نگهداشت گل و گیاه و درخت را به شهروندان توصیه می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم از درختان و فضای سبز محافظت کنند، افزود: مقام معظم رهبری به کاشت درخت توجه خاصی دارند و همیشه مردم و مسئولین را به کاشت و نگهداشت درخت توصیه ویژه می‌کنند.

شهردار قرچک از کاشت 1500 اصله درخت در پارک جنگلی خبر داد و افزود: پارک ۳۷ هکتاری جنگلی قرچک در طول چند سال گذشته مورد بی‌مهری قرارگرفته بود که با پیگیری ویژه مدیریت شهری و کمک منابع طبیعی استان تهران با رأی قطعی مراجع قضایی این پارک بزرگ و حیاطی حفظ و احیا شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074721

مهمترین اخبار ایران و جهان: