نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 13:43

آسان شدن بندگی خدا از برکات رعایت تقوا است

 خطیب نمازجمعه تهران گفت: به مؤمنان خداباور تذکر می‌دهم به گذران بودن عمر و موقت بودن زندگی این عالم و نیز توصیه می‌کنم به رعایت بندگی خدا که از برکات تقوا گشایش و سهولت در زندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران (۵ اسفند ماه ۱۴۰۱) که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: به مؤمنان خداباور تذکر می‌دهم به گذران بودن عمر و موقت بودن زندگی این عالم و نیز توصیه می‌کنم به رعایت بندگی خدا خداوند که از برکات تقوا گشایش و سهولت در زندگی است.

وی ضمن افزود: از برکات بالاتر رعایت تقوا آسان شدن بندگی خداست.

خطیب نماز جمعه تهران ضمن تبریک روز میلاد امام حسین (ع)، تصریح کرد: کسی که سخاوت داشته باشد و انسان ریاکاری نباشد و با تقوا عمل کند و مال حلال در راه خدا بدهد و رعایت تقوا را کرده باشد، خدا قول داده است که کارها را برای ما آسان کند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم امام حسینی زندگی کنیم خدا را از یاد نبریم تا او به ما آرامش بدهد و ما را از این استرس‌ها و غصه‌ها و ناسازگاری‌ها و پرونده‌سازی‌ها نجاتمان دهد از این شایعه پراکنی‌ها کینه‌ها کدورت‌ها که از خدا فراموشی برای جامعه پیش آمده است، نجات پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054021

مهمترین اخبار ایران و جهان: