نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 00:39

ایجاد هم افزایی و شبکه سازی حلقه مفقوده سازمان‌های مردم نهاد است

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: حلقه مفقوده در بین تشکل‌ها، ایجاد هم افزایی و تشکیل شبکه‌های موضوعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خورشیدی در نشست با مدیران سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی تمامی امور و سپردن اقدامات به دست مردم است و با اعتقاد راسخ این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و سند تحول دولت مردمی افزود: نقش حلقه‌های میانی در پیشبرد موضوعات اجتماعی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و مسائل مردم می‌بایست توسط خود مردم یعنی همین تشکل‌های مردم نهاد برطرف شود.

خورشیدی در ادامه با اظهار امیدواری به حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد در دوره جدید اضافه کرد: به زودی با ایجاد ستاد سازمان‌های مردم نهاد مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مسائل سازمان‌های مردم نهاد شناسایی و برای حل آن توسط خود تشکل‌ها اقدام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه آمادگی کامل برای ایجاد کارگروه‌های تخصصی موضوعی سمن‌ها با حضور دستگاه‌های ذیربط و با همکاری تشکل‌ها در این دفتر وجود دارد، اظهار داشت: آموزش، رشد و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در تمام زمینه‌ها از موارد مورد تأکید است که حتماً پیگیری و به شکل جدی تری ادامه خواهد یافت تا بدین وسیله سمن‌ها بتوانند در کار واسطه گری خود با مشکل مواجه نشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1049421

مهمترین اخبار ایران و جهان: