نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:12

آغاز طرح مقابله‌ای پلیس با سارقان در کرمانشاه به مدت ۱۰ روز

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح مقابله پلیس با سارقان در کرمانشاه با هدف ارتقای نظم و امنیت در جامعه به مدت ۱۰ روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر یکشنبه در مراسم آغاز طرح سراسری مبارزه پلیس با سارقان که در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به دستور فرمانده کل انتظامی کشور طرح مقابله با سارقین و مالخران طی روزهای گذشته آغاز شده و از امروز این طرح در استان شروع می‌شود.

وی افزود: در مقابله سارقین پلیس اقتدار خود را در مقابل سارقان و مالخران به نمایش می‌گذارد و برای عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در راستای تأمین امنیت مردم گام برخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح مقابله سارقین به مدت ۱۰ روز در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد و قطعاً اجرای این طرح در افزایش امنیت عمومی در ایام تعطیلات نوروزی تأثیرگذار خواهد بود.

جاویدان با اشاره به فعالیت یک هزار پلیس و ۱۲۰ تیم محسوس و نامحسوس در استان کرمانشاه، گفت: برخورد با سارقین و مالخران با توجه به افزایش سرقت‌ها یک مطالبه عمومی استو قطعاً پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت با آن برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وقوع سرقت علاوه بر خسارت‌های مالی جنبه روانی ناامنی را نیز به دنبال دارد، بیان کرد: پلیس به عنوان نهادی که تأمین نظم و امنیت جامعه را برعهده دارد قطعاً بروز ناامنی توسط عده‌ای را قبول نخواهد کرد و بر اساس وظایف قانونی خود برخورد لازم را انجام خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس‌های تخصصی نیز در این طرح مقابله‌ای مشارکت خواهند داشت، خاطر نشان کرد: سارقین حرفه‌ای، تحت تعقیب قضائی، سارقان خرد و مالخران در جریان این طرح تحت نظر خواهند بود و با آنها برخورد می‌شود.

جاویدان عنوان کرد: سامانه ۱۱۰ پلیس برای رسیدگی به شکایات مردمی از طریق تیم‌های محسوس و نامحسوس آماده دریافت گزارشات مردمی خواهند بود و نسبت به دستگیری سارقان اقدام می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044565

مهمترین اخبار ایران و جهان: