نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 15:20

تداوم بارش‌ پراکنده باران در نقاط مختلف خراسان رضوی

مشهد ـ کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز تا صبح فردا ادامه ناپایداری های جوی به صورت رگبار پراکنده باران در نقاط مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.

زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا صبح فردا کماکان ادامه ناپایداری‌های جوی بصورت رگبار باران، در برخی نقاط توأم با رعدوبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: ضمن اینکه خصوصاً در ساعات شب و اوایل وقت، در نواحی مستعد تشکیل مه و کاهش دید نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا در طول روز بتدریج شاهد استقرار جوی به نسبت پایدار همراه با افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

آهنگرزاده وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا یکشنبه را اوایل وقت نیمه ابری، مه آلود و با احتمال بارش پراکنده بتدریج کاهش ابرگاهی وزش باد پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی و نوسانات دمایی در شهر مقدس مشهد بین ۱۱ و ۲۵ درجه سلسیوس ثبت شده است. طی این مدت بیشترین میزان بارندگی از نیشابور با ۱۲.۵ میلیمتر و حداکثرسرعت وزش باد از سبزوار ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086365

مهمترین اخبار ایران و جهان: