نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 20:30

تبلیغات و کار فرهنگی باید جریان ساز و گفتمان محور باشد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تبلیغات باید جریان ساز و فرهنگ ساز باشد و بتواند نیازهای محتوایی و فرهنگی جامعه و نسل جدید را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی با اشاره به اهمیت تبلیغات در شرایط امروز اظهار داشت: شرایط فعلی بین المللی، منطقه‌ای و داخلی مسئله تبلیغات را دوچندان کرده و تبلیغ و روایت امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دشمنان در جنگ رسانه‌ای به دنبال فریب جوانان و نوجوانان هستند و با دروغ و عملیات روانی و به وسیله مزدوران اجاره‌ای و دلقک‌های صهیونیستی اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کنند.

تبلیغات و کار فرهنگی باید جریان ساز و گفتمان محور باشد

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات باید در راستای تقویت مساجد گام‌های بلندی بردارد و در عرصه‌های داخلی و بین المللی فعالانه عمل کند و از هرگونه انفعال در حوزه‌های فرهنگی تبلیغاتی دوری کند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی اجازه ندهند دشمنان در جنگ رسانه‌ای به هویت ارزشمند خانواده‌ها ضربه وارد کند و لذا باید پای ارزش‌های اسلامی و تقویت و توسعه آنها با قوت و قدرت ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: امروز همه در قبال جنگ رسانه‌ای دشمنان و تبلیغات ارزش‌های اسلامی رسالت سنگینی برعهده داریم و تبلیغات باید جریان ساز و فرهنگ ساز باشد و بتواند نیازهای محتوایی و فرهنگی جامعه و نسل جدید را تأمین کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی ارزشمندترین، انسانی‌ترین و کارآمدترین فرهنگ است، افزود: فرهنگ ایرانی اسلامی در همه حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد و سابقه تمدنی ایران اسلامی بسیار درخشان و عمیق است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی کانون مقدس اهل بیت (ع) است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت و سعادت انسان‌ها فراهم شده و باید این فرصت را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: تلاش برای تحقق ظهور امام زمان (عج) نیازمند تلاش و جهاد شبانه روزی است و منتظران ظهور افضل هر امت در مقاطع زمانی است و منتظران ظهور پیشگامان طول تاریخ هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077621

مهمترین اخبار ایران و جهان: