نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 14:54

جایگاه تیم‌ها در مرحله مقدماتی لیگ والیبال اهمیت زیادی ندارد/ به دیدارهای پلی‌آف می‌اندیشیم

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز با اشاره به اینکه جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ برتر چندان اهمیت ندارد، گفت: به دیدارهای پلی‌آف و ارائه بهترین عملکرد مقابل حریفان می‌اندیشیم.

بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر یک لبنیات هراز مقابل تیم والیبال نیان الکترونیک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: با فرا رسیدن هفته‌های پایانی و نزدیک شدن به آخرین دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی همه تیم‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: بهترین عملکرد تیم‌ها در هفته‌های پایانی باعث می‌شود تا قرعه بهتری در مرحله پلی‌آف داشته باشند و بتوانند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان اینکه نماینده مشهد خارج خانه بازی را به خوبی آغاز کرد و در دو دست نخست توپ و میدان را در اختیار داشت، تصریح کرد: در ابتدا بازی پایاپای مقابل نیان الکترونیک داشتیم ولی با توجه به بهره‌گیری از شرایط میزبانی، در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه و اطلاعات خوب آنالیز توانستیم در شرایط سخت و حساس کمترین اشتباه را بروز داده و بالاترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد شاگردانم رضایت دارم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مرحله حذفی با ارائه توانمندی‎های خود به نتایج مطلوب برسیم.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز در مورد از دست دادن صدرنشینی پس از هفته‌های متوالی، یادآور شد: کادر فنی لبنیات هراز دقیقا می‎داند که چه کاری انجام می‌دهد و براساس خواسته‌های خود عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در رشته‌هایی همانند والیبال، بسکتبال و هندبال پس از پایان دور مقدماتی تیم‌های منتخب راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند جایگاه تیم‌ها در جدول چندان اهمیت ندارد، تیم‌ها خود را برای مرحله پلی‌آف تنظیم می‌کنند و در حال محاسبه عملکرد خود و دیگر رقیبان هستند.

عطایی بیان کرد: ما نیز به فکر دیدارهای پلی‌آف هستیم و با توجه به شرایط خاص خود را در فشار زیادی قرار دادیم، تمرینات خود را در فشار بالا انجام داده و این روند باعث شد تا تیم لبنیات برخی بازی‌ها را به دلیل زیر فشار بودن از دست داد.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور گفت: برنامه‌های مدونی برای دیدارهای پلی‌آف داریم و می‌خواهیم با بهترین نمایش مناسب‎ترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029765

مهمترین اخبار ایران و جهان: