نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:17

3 طرح صنعتی در پاکدشت افتتاح و بهره‌ برداری شد

پاکدشت- با حضور معاون امور اقتصادی استاندار تهران، سه طرح صنعتی با اعتبار نه هزار میلیارد ریال اعتباردر پاکدشت افتتاح و به بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهری پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح صنعتی در پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه گذشته و با صدور ۸۷ جلسه ستاد کارگروه رفع موانع تولید ۷۳۵ مصوبه با ۶۰ درصد اجرا داشته اسم.

مهری گفت: اولویت استانداری در تثبیت اشتغال و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی استان تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های هدفمند استانداری تهران برای حمایت بیشتر از تولیدکنندگان استان تهران و افزایش توان تولید اظهار داشت: هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۲ بعدازظهر در خدمت تولیدکنندگان استان تهران هستیم، سه‌شنبه‌های تولید را هم از سه ماه گذشته آغاز کردیم.

وی افزود: تاکنون در ۱۰ شهرستان حاضر شدیم اما پاکدشت هنوز این جلسه تشکیل نشده و درصدد هستیم تا پایان سال تمام شهرستان‌های استان تهران حاضر شویم زیرا عموماً مشکلات تولیدکنندگان با این جلسات رفع می‌شود.

بر اساس این گزارش با حضور معاون استاندار تهران سه واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر و حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در ۲ شهرک صنعتی پاکدشت افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029465

مهمترین اخبار ایران و جهان: