نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 09:20

رشد ۱۰۹ درصدی حضور دانشجویان شهرکردی در کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه امسال میزان شرکت دانشجویان در رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی ۱۰۹ درصد افزایش یافته است، گفت: مهم‌ترین هدفی که کرسی آزاداندیشی دنبال می‌کند تضارب آرا، ایجاد فرهنگ گفت‌وگو و شنیدن صدای مخالف و منتقد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهرداد یادگاری در حاشیه بازدید از محل برگزاری سومین رویداد بزرگ رقابت ملی تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در چهار حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه امسال میزان شرکت دانشجویان در این رقابت ۱۰۹ درصد افزایش یافته است و دانشجویان با نگرش‌های متفاوت در این رقابت‌های تیمی حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: مهم‌ترین هدفی که کرسی آزاداندیشی دنبال می‌کند تضارب آرا، ایجاد فرهنگ گفت‌وگو و شنیدن صدای مخالف و منتقد است.

یادگاری اظهار کرد: از نظرات تیم‌های دانشجویی منتقد و موافق، بسته کاری و پیشنهادی استخراج و عملیاتی می‌شود.

وی مطرح کرد: کرسی‌های آزاداندیشی، میدان رقابتی برای محک دانشجویان بوده و با حضور در این تیم‌ها شخصیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان به همراه حوزه کاری مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است، دانشجویان نخبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، سال گذشته به مرحله نیمه‌نهایی رویداد بزرگ کرسی آزاداندیشی کشور راه پیدا کردند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084065

مهمترین اخبار ایران و جهان: