نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:48

دادستان شهرکرد: نشر اخبار کذب از جرائم غیرقابل گذشت است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: نشر اخبار کذب، حسب قانون جزو جرائم غیرقابل گذشت است و اعضای کارگروه فضای مجازی می‌بایست به طور مستمر نسبت به رصد اقدام و گزارش‌های مربوطه را به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، اولین جلسه کارگروه فضای مجازی استان روز گذشته در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد برگزار شد.

سید نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه در خصوص لزوم تشکیل کارگروه فضای مجازی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت امنیت روانی مردم و در راستای انجام اقدامات تحوّلی در دادسرا، کارگروه فضای مجازی با مشارکت مقامات قضایی و امنیتی استان تشکیل شد.

وی امیدآفرینی، پیشگیری از نشر اکاذیب از طریق رصد مستمر فضای مجازی، جلوگیری از وقوع جرایم سایبری و برخورد قاطع با مرتکبین این جرایم را از اهداف کارگروه برشمرد و افزود: نشر اخبار کذب، حسب قانون جزو جرائم غیرقابل گذشت است و اعضای کارگروه می‌بایست به طور مستمر نسبت به رصد فضای مجازی اقدام و گزارشات مربوطه را به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295221

مهمترین اخبار ایران و جهان: