نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 18:43

پویش نذر قربانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد_ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش نذر قربانی هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلمان‌پور بعد از ظهر دوشنبه با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان بیان کرد: پویش نذر قربانی با هدف رساندن نذورات مردمی، خیران و نیکوکاران به دست نیازمندان آغاز شده است.

وی با اشاره به به استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در سراسر استان افزود: همچنین ۵ پایگاه کمیته امداد در سراسر استان برای ذبح و توزیع دام سبک و سنگین با نظارت دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل پشتیبانی امور دام دایر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت نذورات ادامه داد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۰۴۱۲ ۵۰۰۳۹۹۷۹۶۰۳۷ برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

محمدی عنوان کرد: همچنین در روز عید سعید قربان ۱۸ اداره کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار و نوعدوست هستند.

وی تصریح کرد: نذورات مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط مددکاران هر منطقه به رعایت فاصله اجتماعی به دست نیازمندان می‌رسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال گذشته را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد نیکوکار اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311565

مهمترین اخبار ایران و جهان: