نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 18:17

یک کشته در گردباد ایالت ایندیانا آمریکا

روز یکشنبه توفان بخش‌هایی از جنوب و دره رودخانه اوهایو در جنوب ایندیانا را درنوردید. در پی وقوع این حادثه، حداقل یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از نیویورک تایمز، یک مقام مسئول در بخش مارتین کانتی گفت که در پی وقوع این حادثه، یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مجروح شد، اما تلاش امدادگران برای یافتن قربانیان ادامه دارد.

در حال حاضر نیروهای امدادی در حال جستجوی قربانیان و پاکسازی درختان از جاده‌ها هستند. احتمال وقوع گردباد مجدد وجود دارد، اما هنوز توسط کارشناسان هواشناسی تأیید نشده است.

«چاد سواین»، هواشناس سرویس ملی هواشناسی در ایندیاناپولیس، گفت: «در جانسون کانتی، حداقل وقوع یک گردباد در نزدیکی شهر نیو وایتلند محتمل است. ما گردبادهای احتمالی دیگری نیز داریم، یکی در مارتین کانتی و دیگری در مونرو کانتی.»

در شمال ایندیانا، مقامات گفتند که هوای بد و توفانی در یک پالایشگاه محلی BP باعث شعله ور شدن غیرقابل برنامه ریزی گازها در این تأسیسات شده است. خدمه در محل بودند و وضعیت را مدیریت کردند و هیچ خطر فوری برای جامعه وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، تا اوایل دوشنبه، کمتر از ۱۰۰۰۰ مشتری در ایندیانا بدون برق بودند. در جنوب در آرکانزاس، کنتاکی و تنسی، هم که توفان رخ داده است، بیش از ۳۰۰۰۰۰ مشتری بدون برق بودند.

یکی از مأموران اداره پلیس گفت که مقامات این شهر که حدود ۶۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد، همچنان در حال بررسی خسارت هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311521

مهمترین اخبار ایران و جهان: